domingo, 4 de março de 2012

Historical Hunts, Ltd: Steam ~ 6 Hunt!

Hello girls and boys! lol
The Steam 6 Hunt just begun (1st March - 31st March), and it is your chance to grab amazing Steampunk outfits and objects for free! The quality is really amazing, I'm surprised and delighted! Congrats to the stores and the organizers! Today my boyfriend, Bashine, was my model, thanks baby, I LOVE YOU! <3

Oii garotas e garotos! :p
A Steam 6 Hunt acabou de começar (1 de março - 31 de março), e essa é sua chance de conseguir incríveis roupas e objetos do estilo Steampunk de graça! A qualidade é realmente incrível, eu fiquei surpresa e encantada! Parabéns para as lojas e os organizadores! Hoje meu namorado, Bashine, foi meu modelo, obrigado, amor, eu AMO você. <3


Outfit/Roupa: 120 [TF]Tamiron Forge Female FREE

Outfit/Roupa: 120 [TF]Tamiron Forge Male FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário