segunda-feira, 9 de abril de 2012

The Chinese Witch

Hello, guys!
Today I want to show you pictures that makes me very proud of my "photographer skills", lol. I'll call it "Chinese Witch", well, because obviously it reminds me a chinese girl (a tanned one haha), but also something supernatural. I made it using freebies, like always, but some off them aren't avaiable anymore and the location is a Japanese Edo Period store, next to the Great Wall of China, one of my favorite places at Second Life, I truly love oriental style and mythology.

Oii, pessoas!
Hoje eu quero mostrar fotos que me fizeram ficar orgulhosa com a minha habilidade fotográfica. Vou chamar de "Bruxa Chinesa", porque, bem, obviamente me lembra uma garota chinesa (bem bronzeada no caso lol), mas também algo sobrenatural. Eu fiz isso usando coisas grátis, como sempre, mas algumas delas não estão mais disponíveis e a localização é uma loja do Período Edo do Japão, fica perto da Muralha da China, um dos meus lugares preferidos no Second Life, eu realmente ~adoro~ o estilo e a mitologia oriental.




Skin/Pele: Al Vulo! Group Gift FREE
Hair/Cabelo: +Tekeli-li+ Crazy Hair Hunt #4 FREE
Necklace/Colar: <Zibska> "Cerys [SE] Fashioncentric Hi5 Hunt FREE
Nails/Unhas: [Mad Echo] "Bloody Hell" 10L
Dragon Tattoo/Tatuagem de Dragão: Hebenon Vial @Market Place 30L
Lingerie&Gloves/Lingerie&Luvas: *MonCheri* Group Gift Free but Not Avaiable
Katana/Espada: Market Place Freebie, but I've found it a long time ago lol

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário