sábado, 7 de abril de 2012

Devil Bunny!

Heey, girls!
How are you? lol
Here is 5:47 AM, and yes, I'm wake and posting... I really hate insomnia, but I decided to do something fun at least. lol Well, yesterday I asked you to slap the Bunny Obedient Outfit Midnight Mania Board and today I'll show you the result, thanks to everybody who went to the store! :)
Btw, I'll be wearing a MAGIKA hair again, but this one is FREE! yeaaaaaaaaaaaaaaah!

Oii, garotas!
Como vão? :p
Aqui são 5:47 da manhã, e sim, eu estou acordada e postando... Eu realmente odeio insônia, porém decidi fazer algo divertido pelo menos. haha q Bem, ontem eu pedi a vocês que batessem lá na parede [?] (tradução fail de Midinight Mania Board, eu sei), da roupa Bunny Obedient e hoje eu vou mostrar o resultado, obrigado a todos que foram a loja! :)
Aliás, eu vou estar vestindo um cabelo da MAGIKA novamente, mas esse cabelo é GRÁTIS! aeeeeeeeee! *-* Felicidade de pobre mode on. HAHAHAH

Outfit Not Avaible/Roupa Não Dispoível: "Obedient Bunny" Midnight Mania Board FREE
Hair/Cabelo: MAGIKA [Duo] Subscribe/Group Gift MESH FREE
Nails/Unhas: [Mad Echo] Bloody Hell Nails 10L
Bengles/Pulseiras: ~Phoebe Piercings & More~ Box Gift FREE
Rollerblades/Patins: ::CandyStripes:: Suprise Gift! (An Egg you can find at the store's floor) FREE

Black Eyeshadow/Sombra Preta: SuPerBia @Market Place FREE
Face Piercing/Piercing no Rosto: [Mad Echo] Abbey Piercing (Dollarbie) 1L
Red Eyes/Olhos Vermelhos: [XYR] @Market Place FREE


I also wanted to show this crying and screaming face that I did wearing the AnyPose HUD that I talked about before!

Eu também queria mostrar esse rosto chorando e gritando que fiz com o AnyPose Hud que eu falei a respeito antes!

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário