quarta-feira, 4 de abril de 2012

✿ Fashioncentric Hunt ✿

Hello girls!
Today I have a super cute dress to show you, Indyra Originals gift for Fashioncentric Hunt, I found it yesterday and when I opened I knew it could make a really nice picture, so I asked my boyfriend to take the picture, because his graphic card is better than mine, I can't make the "Lightning and shadows" effect. I'm also wearing Truth's hair, a sale is happening at Truth District, half price and mesh hairs!

Oii, garotas!
Hoje eu tenho um vestido super fofo para mostrar para vocês, Indyra Originals gift para a caçada Fashioncentric, entrei isso ontem e quando abri tive certeza que poderia fazer uma boa foto com o vestido, então eu pedi para o meu namorado tirar a foto, porque o "Graphic Card" dele é melhor do que o meu, eu não posso fazer efeito de Luz e Sombra. Eu também estou usando cabelo do Truth, uma promoção está rolando no Truth District, metade do preço e cabelos mesh!


Dress/Vestido: Indyra Originals Fashioncentric Hunt FREE
Hair/Cabelo: Truth Hair "Breanna Mesh" Sale District NOT FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário