domingo, 15 de abril de 2012

Kawaii Fair 2012!

Hello, guys!
Yesterday I went to the "Kawaii Fair". The fair is really cute, lots of stores and freebies, the decor is mainly made of cupcakes, and the sim is almost "lagg free"! Well, first I'll show you the clothes I was wearing when I went there, unfortunately I couldn't take pictures at the Kawaii fair sim because it doesn't let you use scrips, so I wasn't able to use my pose-hud, I went to Izzie's Mainstore sim (SUPER CUTE ) to take pictures.

Oii, gente!
Ontem eu fui à "Kawaii Fair". A feira está realmente linda, com várias lojas e freebies, a decoração é principalmente feita de cupcakes, e a sim está praticamente sem lagg! Bem, primeiro eu vou mostrar as roupas que eu estava usando quando fui até lá, infelizmente, não foi possível tirar fotos na sim da Kawaii Fair porque lá eles não deixam usar scripts, então eu não pude usar meu Hud de poses, eu fui até a Izzie's Mainstore sim (SUPER FOFA ) pra tirar fotos.

Boots/Botas: Duh! "Sock Top Riding Boots" Group/Subscribe Gift FREE
Bag/Bolsa: [Tentacio] "Travel Bag" Kawaii Fair Gift FREE
Skirt/Saia: ::humming:: "Vintage Skirt" Lucky Board FREE
Shirt/Blusa: SAKIDE "French Spring Outfit" Fashioncentric Hi5 Hunt FREE
Hair/Cabelo: Truth Hair "Evelyn" NOT FREE
Necklace/Colar: Izzie's Gotcha Machine 20L
Jacket/Jaqueta: BoHo Subscribe Gift NO LONGER AVAIABLE

Now some freebies I've found at Kawaii Fair 2012.

Agora alguns freebies que encontrei na Kawaii Fair 2012.

Skin: ::Modish:: "UrKiddo Sunkiss" Kawaii Fair 2012 FREE
Boots/Botas: Reila Skins "Trendz Boots" Kawaii Fair 2012 FREE
Outfit/Roupa: ::EnvyMe:: "Animal Print Corset & Jeans" Kawaii Fair 2012 FREE
Hair/Cabelo: Truth District "Becky" Group Gift FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário