domingo, 29 de abril de 2012

Leopard Archer ~

Hello girls!
Yesterday I went to TOXIC BISH to try to get the Midnight Mania prizes, and I got both, the Leopard dress and the pink tunic, now I came here to show you the Leopard Dress first. I decided to create a "Panther" look, I'm wearing an Action hair with feathers (my favorite hair forever <3) and a bow, I really like to practise archery in SL!

Oii, garotas!
Ontem eu fui a TOXIC BISH para tentar conseguir os prêmios de Midnight Mania, e eu consegui ambos, o vestido de Leopardo e a túnica rosa, agora eu venho aqui para mostrar o vestido Leopardo primeiro. Eu resolvi criar um look "Panther", estou usando cabelo da Action com penas (meu preferido pra sempre <3) e um arco, eu realmente gosto de praticar arco e flecha no SL!

Dress/Vestido: [TOXIC BISH] "Leopard Dress" Midnight Mania Prize FREE
Bow/Arco: @Market Place "Beginners Bow & Arrow" FREE
Hair/Cabelo: Action "Sandra" NOT FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário