quinta-feira, 5 de abril de 2012

Madonna wannabe!

Hey, girls!
Today I have a... wannabe post, I would say, because I tried to create a look inspired by Madonna's 80's style, you decide if it reminds her or not. :p Attention to the amazing red jacket I'm wearing, it really rocks! *-*
Oii, garotas!
Eu hoje eu tenho um... post wannabe, eu diria, porque tentei criar um look inspirado na Madonna dos anos 80, vocês decidem se te lembra ela ou não. :p Atenção para a incrível jaqueta vermelha que estou vestido, é realmente demais! *-*

Red Jacket/Jaqueta Vermelha: .:: CHG FASHION ::. "Perfect red/black" THANKS AUDREY <3
Necklace/Colar: M's Avon Group Gift FREE
Pants/Calças: LoPo Fashioncentric Hi5 Hunt "Vintage Jeans" FREE
Boots/Botas: The Vinyl Cafe Old Gift, no longer avaiable ):

Skin/Pele: LaQ Mocha NOT FREE
Hair/Cabelo: [elikatira] "Rush" NOT FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário