quarta-feira, 18 de abril de 2012

Sailor Grace ~

Hey, guys!
Today I went to RMS Titanic , the place is really awesome, although I think Titanic is a horror story lol, of course I was a wearing a sailor outfit, cliche, I know, but still cute! The dress and the hat are free, "Happy Hunters Hunt" Gift (Here is the BLOG), my jacket and my boots are part of  Lapointe & Bastchild's "Drift" outfit  PROMO PRICE! YAY And my tattoo is the new .*JULYs*. tattoo, but I'll talk more about this tattoo later. I hope you like it! :)

Oii, gente!
Hoje eu fui ao RMS Titanic, o lugar é realmente incrível, apesar de eu achar que Titanic é uma história de terror -s, é claro que eu estava usando uma roupa de marinheira, clichê, eu sei, mas ainda assim fofa! O vestido e o chapéu são grátis, "Happy Hunters Hunt" Gift (Aqui o BLOG), minha jaqueta e botas são parte da roupa "Drift" da Lapointe & Bastchild que está em PROMOÇÃO! E minha tatuagem é a nova da .*JULYs*., mas eu vou falar mais da tatuagem mais tarde. Espero que gostem! :)

Sailor Outfit/Roupa de Marinheira: Naughty N Nice #02 Happy Hunters Hunt FREE

Jacket & Boots/Jaqueta e Botas: L&B @Marketplace  Women's "Drift Outfit" PROMO 499L
 Necklace/Colar: Fall From Grace @Marketplace "Steam-Tag" 10L
Tattoo: .*JULYs.* "All I need" (Thanks July <3)

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário