quinta-feira, 10 de maio de 2012

Adorable Freebies ~

Hey girls!
I went to [elikatira] yesterday and I found this nice hair next to the entrance of the store, [elikatira] hairs are always nice in my opinion. lol I also went to a cute store called S@BBIA to check the Lucky Board gifts (pants and boots), you need to join the group first, but it is free. This is skin is adorable and free, I wish it didnt't have this tattoo on the face, but whatever, looks great and last, but not least, the new scarf made by *.JULYs.*, you buy one but you gain two.YAY! :)

Oii, garotas!
Eu fui a [elikatira] ontem e encontrei esse cabelo legal perto da entrada da loja, cabelos da [elikatira] são sempre bons, na minha opinião. lol Eu fui também a uma loja fofinha chamada S@BBIA para checar os novos presentes de Lucky Board (calça e botas), você vai precisar entrar para o grupo primeiro, mas é grátis. Essa skin é linda e grátis, eu gostaria que não tivesse essa tatuagem no rosto, mas tanto faz, ela é linda e por último, mas não menos importante, o novo cachecol feito pela *.JULYs.*, você compra um mas ganha dois! UHUL :)

Hair/Cabelo: [elikatira] "Say - Red" Gift FREE
Skin/Pele: [MyDear] "Beach" (comes with a shape) Group Gift FREE
Scarf/Cachecol: *.JULYs.* "Scarf - Pink" (buy 1 and own 2!) NEW
Pants/Calças: S@BBIA "Cargo Pants Beige" Group Lucky Board FREE
Boots/Botas: S@BBIA "Short Boots" Group Lucky Board FREE


Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário