sábado, 19 de maio de 2012

Drafted Hunt Part 3 ~

Hello!
The Drafted Hunt! prizes are really awesome, I'm surprised by the quality of the items they sent to the bloggers. I'm super in love with Le Poppycock combat boots and the basic traning set made by Sparrowtree Studios Poses! Now I'm read to fight and show you amazing items, hope you like it guys!

Oii!
Os prêmios da Drafted Hunt! são realmente ótimos, eu estou surpresa pela qualidade dos itens que foram enviados para os bloggers. Eu estou apaixonada pela botas de combate da Le Poppycock e o cenário de treinamento feita pela Sparrowtree Studios Poses! Agora estou pronta para lutar e mostrar a vocês incríveis itens, espero que vocês gostem!
                                          Start/Começo: May 20, 2012 (TOMORROW/AMANHÃ)
                                                                   End/Fim: June 10, 2012


Gun&Set/Arma&Cenário: Sparrowtree Studios Poses "Basic Training Set" #16 Drafted Hunt! 5L

Boots/Botas: Le Poppycock "Combat Boots" #27 Drafted Hunt! 5L
Pants/Calças: Piccara "My Army Jeans" #28 Drafted Hunt! 5L
Hat/Chapéu: FZapp "US - Desert" #30 Drafted Hunt! 5L
Jacket&Shirt/Jaqueta&Camisa: AD Creations "Military Lolita" #18 Drafted Hunt! 5L

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário