sábado, 5 de maio de 2012

The Hunter Grace ~

Hey guys!
I spent some hours hunting and I found nice stuff, those pants are awesome, I'm so in love with them lol, also I found the hunt gift from [Vega*Inc] and nice free poses at Juxtapose. My top and shoes are new releases from Chloe.

Oii, pessoal!
Eu fiquei algumas horas caçando e encontrei coisa legais, essa calça é simplesmente incrível, eu estou apaixonada por ela -s, também encontrei o hunt gift da [Vega*Inc] e poses legais e grátis na Juxtapose. Meu top e meus sapatos são novidades da Chloe.


Pants/Calças: Aura "Class Act Jeans" Yolo Hunt Gift FREE
Tattoo: [Vega*Inc] "Little Dream" SLink Hunt Gift FREE
Poses: Juxtapose "Poses" High Voltage Hunt FREE
Shirt/Blusa: [Chloe] "Vest Lace - Black" NEW
Shoes/Sapatos: [Chloe] " Pumps Melissa" NEW 

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário