terça-feira, 22 de maio de 2012

[HUSH] - "Christine - Bronze"

Hello!
I'm happy to tell you that I'm going to blog about a new release from [HUSH], I love the skins from this store, and today I'll show you "Christine", a very sexy skin with a cute face! You can find "Christine" and "Daisy" (i'll show you later!) at Skin Addiction Showcase Event (May 25-June10).
I'm also wearing a gift from Paris Metro Couture, this pink bikini, hope you like it girls. I want to thank my boyfriend for taking a picture for this post! <3

Oii!
Eu estou feliz de contar que vou bloggar sobre a nova skin da [HUSH], eu amo as skins dessa loja, e hoje vou mostrar para vocês a "Christine", uma skin sexy e com um rosto delicado! Você pode encontrar "Christine" e "Daisy" (vou mostrar mais tarde!) no Skin Addiction Showcase Event (Maio 25-Junho 10).
Eu estou usando também um presente da Paris Metro Couture, esse biquíni rosa, espero que vocês gostem, garotas. Eu quero agradecer meu namorado por ter tirado a foto para este post! <3


Skin/Pele: [HUSH] "Christine - Bronze (Cream)" NEW
Bikini&Sunglasses/Biquini&Óculos: Paris Metro Couture "Beaded Bikini" Gift FREE

Skin Details/Detalhes da Pele:
Individual makeup sets are $L950 (6 skintones, 3 eyebrows options, cleavage options, modifyable shape)
Fat Packs including all makeup sets are just L$2375 (thats 50% off!) 

TYSM HUSH! <333

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário