quarta-feira, 23 de maio de 2012

[HUSH] - "Daisy - Blue"+D!VA+Eskimo Fashion!

Hello! :)
Well, I told yesterday I was going to show you another Hush Skins: Daisy, here she is, a super cute skin, I love the face. I'm also wearing a LIMITED TIME GIFT from D!va Hair, so run to the store and join the group to grab this nice freebie. Also I'm wearing another top from Eskimo Fashion, they come with huds, you can change the colors of the tops, mesh is awesome!

Oii! :)
Bom, ontem eu disse que iria mostrar outra pele da Hush Skins: Daisy, aqui está ela, uma skin super fofa, eu amei o rosto. Eu estou usando um GIFT TEMPO LIMITADO da D!va Hair, então corra até a loja e entre para o grupo para conseguir esse ótimo freebie. Estou também usando outro top da Eskimo Fashion, eles vem com huds, você pode mudar as cores dos tops, mesh é incrível!

Hair/Cabelo: D!va "Haruka" Limited Time Group Gift FREE
Blouse/Blusa: [EF] "Netted Tank - Fiesta" NEW
Shoes/Sapatos: [Blossom] "Peep Blue" Subscribe Gift FREE
Glasses/Óculos: [[EC]]@Market Place "LOL Nerd Glasses" FREE

Skin/Pele: [HUSH] "Daisy - Blue" (Skin Addiction Showcase EventNEW
Bra/Sutien: [EF] "Class A Bra - Jungle Blue" NEW

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário