sexta-feira, 4 de maio de 2012

just4me!

Hey guys!
Lots of hunts going on this month! This time I went to AlterEgo to look for a Pink Star, the hunt object of "This is Totally Me Hunt" (BLOG&HINTS). I'm wearing a ::WoW Skins:: new release "Eva" also.

Oii, gente!
Muitas caçadas acontecendo esse mês! Desta fez eu fui a AlterEgo para procurar uma Estrela Rosa, o objeto da caçada "This is Totally Me Hunt" (BLOG&DICAS). Eu estou usando uma novidade da ::WoW Skins:: também, "Eva".


Outfit/Roupa: ::AlterEgo:: "#149 TITMH - just4me" FREE
Skin/Pele: ::WoW Skins:: "Eva Complete Avatar" (comes with 2 skins and shape) NEW

Xoxo,
Grace O'Malley

Um comentário:

  1. Oii Grace :D I put on my list of blogs and I did follower your , I send a greeting from http://rumbofreebiessecondlife.blogspot.com.es/
    kissess

    ResponderExcluir