quinta-feira, 3 de maio de 2012

My Crochet Cardigan ~

Hey! :)
I went to ::Humming:: yesterday to check their new Lucky Board prize: a cute crochet cardigan! My shoes are from G.O.T.H. where you can find lots of cool group gifts, I'll show you more in the future. My skin is [HUSH] "Marin - Rainbow" a group gif and my hair is Truth Hair "Brenna", both previosly blogged.

Oii! :)
Eu fui a ::Humming:: ontem para checar o novo prêmio de Lucky Board: um candigan de crochet muito fofo! Meus sapatos são do G.O.T.H. onde você pode encontrar vários group gifts bem legais, eu vou mostrar mais futuramente. Minha skin é  [HUSH] "Marin - Rainbow", um group gift e meu cabelo é Truth Hair "Brenna", ambos bloggados anteriormente.


Cardigan: ::Humming:: "Crochet Cardigan" Lucky Board FREE
Skirt/Saia: ::Y&R:: "Woolen Skirt" Lucky Board FREE
Socks: ::Y&R:: "Woolen Socks" Group Gift FREE
Shoes/Sapatos: G.O.T.H. "Ankle Boots" Group Gift FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário