quarta-feira, 23 de maio de 2012

My Fave Handbag ~

Hello!
Omg, I'm in love with the new handbag from Eskimo Fashion, it comes with a hud, you can change the fur and the feathers, isn't it adorable? <3 I'm also wearing a top from ~Cysleek =^.-=~ that is part of the new outfit "My Disco (Black)". My hair is a subscribe gift from Exile, not sure if it still avaiable, my pants are a group gift and my glasses a Market Place freebie posted previously, hope you enjoy my look! :)

Oii!
Omg, eu estou apaixonada pela nova bolsa da Eskimo Fashion, ela vem com um hud, você pode mudar a pele e as penas, não é adorável? <3 Eu estou vestindo também um top da ~Cysleek =^.-=~ que é parte de um novo conjunto "My Disco (Black)". Meu cabelo é um subscribe gift da Exile, não tenho certeza se ainda está disponível, minhas calças são um group gift e meus óculos um freebie que encontrei pelo Market Place já bloggado anteriormente, espero que vocês gostem do meu look! :)

Blouse/Blusa: ~Cysleek =^.-=~ "My Disco (Black)" NEW
Handbag/Bolsa: [ef] "Native Fur Carrier Handbag" NEW
Skin/Pele: [HUSH] "Daisy - Blue" (Skin Addiction Showcase EventNEW
Pants/Calças: =PIA= "Box Xray Blue Leggins" Group Gift FREE
Botas/Boots: [Death row Designers] "Drift Boots" Midnight Mania FREE
Bracelets/Pulseiras: [Death row Designers] "Chain Bracelet" Lucky Board FREE
Rings/Anéis: (RED)Mint@Market Place "Rings" Gift 1L

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário