segunda-feira, 14 de maio de 2012

My Hawt Hat ~

Hello!
I've found nice freebies yesterday, I created this "summer is coming" look, I hope you like it. The hat is super cute and free, I spent some time to find a hair that looked nice with this hat, but it worth every minute. :) The IMBUE shirt comes in different colors: orange, red, black, blue and I'm wearing the green version. Kyoka Mhia opened a new store about poses called .::S.W::., I used the pose "vamp" today, and I hope to use more poses from .::S.W::.. My shoes are a new release from Retro', you can find them at Stuff in Stock (70L).

Oie!
Ontem eu encontrei bons freebies, e criei esse look "o verão está chegando", espero que vocês gostem. Esse chapéu é super fofo e grátis, eu gastei um tempo pra encontrar um cabelo que ficasse bom com ele, mas valeu cada minuto. :) A camisa da IMBUE vem em diferentes cores: laranja, vermelho, preto, azul e eu estou vestindo a versão verde. Kyoka Mhia abriu uma nova loja de poses chamada .::S.W::., eu usei a pose "vamp" hoje, e espero usar mais poses da .::S.W::.. Meus sapatos são o novo lançamento da Retro', você pode encontrá-los no Stuff in Stock (70L).

First Pose/Primeira Pose: .::S.W::.@Market Place "Vamp" only 10L
Shoes/Sapatos: Retro' "Jeans Shoes" STUFF IN STOCK
Shirt/Camisa: IMBUE "Sleevless Shirt" Subscribe Gift FREE
Hat/Chapéu: Meriken Co. "Straw Hat Plain" Gift FREE
Skirt/Saia: M*Motion "Denim Skirt Aqua" Group Lucky Board FREE
Bag/Bolsa: FINESMITH "Handbag Yellow" Gift (on a table inside the store) FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário