quarta-feira, 9 de maio de 2012

My "Rare" Pants ~

Hey guys!
The other day I went to [Echo] look for the group gift and I also found Gotcha Machines, I tried one, only 25L, and I got a suuuuuper cute pants! *-* I'm also wearing the Tameless hair... it is a hunt gift from "No Strings Attached Hunt", well, looks good, but isn't my fave hair, it didn't cover my head very well, perhaps my head is too big. LOL

Oii, gente!
No outro dia eu fui a [Echo] para pegar o group gift e também encontrei as Gotcha Machines, eu tentei uma, apenas 25L, e consegui uma calça suuuuuuuper fofa! *-* Eu estou usando também o Tameless hair... um presente da caçada "No Strings Attached Hunt", bom, é bonito, mas não é meu cabelo preferido, não cobriu minha cabeça muito bem, talvez minha cabeça que seja grande demais. HAHAHA -n

Pants/Calça: [Echo] "Coda Dress Pants RARE" Gotcha Machine 25L
Hair/Cabelo: Tameless Hair "Sophia - Cocoa" NSA Hunt Gift FREE
Skin/Pele: [HUSH] "Marin Rainbow" Group Gift FREE (or 1L, mine was free lol)
Sapato/Shoes: *G* Field :: Strap Shoes "Alex" *Culture Shock* Gift FREE
Lipstick/Batom: CHANDELLE "Lipstick Pink" Color Blocking Hunt FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário