quarta-feira, 9 de maio de 2012

SAKIDE for High Voltage Hunt ~

Hey guys!
I went to the SAKIDE today, one of my favorite stores, to look for their hunt gift, a super sexy outfit that comes with 3 versions, hope you like it. I'm also trying a demo hair from Exile, I'm thinking about become a brunnette, maybe. :p

Oii, pessoas!
Eu fui a SAKIDE hoje, uma das minhas lojas preferidas, para encontrar o hunt gift deles, uma roupa super sexy que vem em 3 versões, espero que vocês gostem. Eu estou testando um demo da Exile, quem sabe eu não me torno morena. :p

Outfit/Roupa: SAKIDE "Dangerous Leather" High Voltage Hunt FREE
Skin/Pele: {.essences.} "Alexia - Medium" FREE
Hair/Cabelo: Exile "Rumour has it" DEMO (but costs 250L)

Boots, tattoo and nails blogged previosly!
Botas, tatuagem e unhas foram bloggados anteriormente!

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário