quarta-feira, 16 de maio de 2012

XYROOM ~

Hello!
I must confess lately I didn't have much time to blog, my rl is killing me, lots of important things to care about... but I'm missing blog and taking nice shots, I didn't like much my last posts, but what can I do? :/ I hope I'll have more time at the weekends! But I'm here to tell you guys that now I'm a XYROOM blogger, you will hear a lot about XYROOM here in the next weeks! I hope you like it. :)

Oii!
Eu devo confessar que ultimamente eu não tenho tido muito tempo para bloggar, minha rl está me matando, muitas coisas importantes para cuidar... mas eu estou sentindo falta de bloggar e tirar boas fotos, não gostei muito dos meus últimos posts, mas o que posso fazer? :/ Espero ter mais tempo nos finais de semana! Mas estou aqui para contar que agora eu sou uma XYROOM blogger, vocês vão ouvir muito sobre o XYROOM por aqui nas próximas semanas! Espero que vocês gostem. :)

Dress/Vestido: *LIV Glam* "Some Like It Hot" (comes with HUD) XYROOM NEW
Lingerie: LPC* "Lolita Rouge" XYROOM NEW
Shoes/Sapatos: *Seraphim* "Retro' Shoes" Group Gift FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário