quinta-feira, 21 de junho de 2012

Afternoon at Inaka ~

Hello!
Today I went to one of my favorite places to take pictures in SL: Inaka! The place is a store, but also a japanese town, you can even drop things there... great to take pictures. :) Well, my clothes are from **MDL**, Le Poppycock and :) BCC. My pose is from Le Poppycock that costs only 25L, I'm in love with their poses, cheap and super cute.

Oii!
Hoje eu fui em um dos meus lugares preferidos no SL para tirar fotos: Inaka! O lugar é uma loja, mas também uma cidade japonesa, você pode até carregar objetos lá... ótimo para tirar fotos. :) Bem, minhas roupas são da **MDL**, Le Poppycock e :) BCC. Minha pose é da Le Poppycock e custa apenas 25L, eu estou apaixonada pelas poses deles, baratas e super fofas.

Top: **MDL** "Top Matrioskas" Subscribe Gift FREE
Shorts:  :) BCC  "Sooky Shorts" Group Lucky Board FREE
Flats/Sapatilhas: **MDL** "Cat Flats" Group Gift FREE
Bag/Bolsa: Le Poppycock "Pouch Bag" Group Gift FREE
Glasses/Óculos: Le Poppycock "Glossy Glasses" Group Lucky Board FREE
Pose: Le Poppycock "This artist draws attention" 25L


Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário