domingo, 24 de junho de 2012

Avatar ~

Hello!
I'm not a huge fan of the movie Avatar, but when I saw this avatar (lol) I thought it looked really well done, so I decided to show you guys! The gift comes with skin, shape, eyes and you can find the male version too. It is a gift from Unique Megstore, very impressive. My outfit is from a store I found at Market Place, lots of freebies there and they look good, acctualy.

Oii!
Eu não sou uma grande fã do filme Avatar, mas quando eu vi esse avatar (haha) eu achei que parecia tão bem feito, então, eu decidi mostrar a vocês, gente! O presente vem com pele, shape, olhos e você pode encontrar a versão masculina também. É um presente da Unique Megstore, bastante impressionante. Minha roupa é de uma loja que eu encontrei no Market Place, vários freebies lá e que me parecem bons, na verdade.

Avatar: Unique Megstore "NAVI Skin" Gift FREE
Outfit/Roupa: :VIKING:@Market Place "[m i n t] Athena" FREE
Hair/Cabelo: D!va Hair "Chiharu" Group Gift FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário