terça-feira, 19 de junho de 2012

Dance magic, dance ~

Hello!
I went to the ZombiePopcorn Carnival sim. The place looks really cool and you can even play in some toys there, I'll probably come back to take more shots and buy something. :p My look today is inspired by the circus and magic, I found this outfit at Sakide, a gift made for Return of the Side Show Freaks Hunt (you will be looking for a piece of paper). My top hat is a gift made for Mesh Around Hunt and it still avaiable at the store, at least it was yesterday. 


Oii!
Eu fui até a sim do ZombiePopcorn Carnival ontem. O lugar parece ser realmente divertido e você pode até brincar em alguns brinquedos por lá. Eu vou provavelmente voltar para tirar mais fotos e comprar alguma coisinha. :p Meu look de hoje é inspirado no circo e em mágica, eu achei essa roupa na Sakide, é um presente feito para a caçada Return of the Side Show Freaks (você estará em busca de um pedaço de papel). Minha cartola é um presente feito para a caçada Mesh Around e ainda está disponível na loja, pelo menos estava ontem.

Outfit/Roupas: [SAKIDE]  "Prestigious" Return of the Side Show Freaks Hunt FREE
Top Hat/Cartola: Illusions "Black Brocade" Mesh Around Hunt FREE
Hint: M is for Murder

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário