sábado, 16 de junho de 2012

Gifts, gifts, gifts! ~

Hello!
I think I'll need to clone myself to be able to blog about all the super cute things of TOSL Hunt! Now I went to Sleeping Koala, [Gos] and .evolve. to find great hunt prizes. The [Gos] Espadrilles are probably one of the cutest items I have in my inventory. <3

Oii!
Acho que eu vou ter que me clonar para conseguir bloggar sobre todas as coisas fofas da caçada TOSL! Agora eu fui até a Koala, [Gos] e .evolve. para achar os ótimos prêmios dessa caçada. As sandálias da [Gos] são provavelmente um dos itens mais fofos que tenho no meu inventário. <3

Dress/Vestido: [Sleeping Koala] "Denim Flower Zipper" TOSL Hunt FREE
Hint: 35.Taste of Wales
Chair/Cadeira: { ililo } "Morning Stool" MidNight's Dream 2012 1L 

Espadrilles/Alpercatas: [Gos] "Espadrilles in Tie Dye" TOSL Hunt FREE
Hint: 26.Wedge it in there

Bag/Bolsa: .evolve. "Hodgepodge Satchel" TOSL Hunt FREE
Hint: ???

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário