quinta-feira, 28 de junho de 2012

Mesh Eyelashes ~

Hello!
The new group gift at Maitreya are mesh eyelashes... Well, I LOVE mesh but I'm not a huge fan of mesh eyelashes, I tried some in the past and they looked too big and fake. The Maitreya eyelashes look better than the other mesh eyelashes that I've seen before, but to be honest, I think they look too slim. I'll keep my prim eyelashes.

Oii!
O novo presente do grupo da Maitreya são cílios mesh... bem, eu AMO mesh, mas não sou uma grande fã de cílios em mesh, eu tentei alguns no passado e eles pareciam muito grandes e falsos. Os cílios da Maitreya são mais bonitos do que os outros cílios mesh que eu vi anteriormente, mas para ser sincera, eu acho que eles parecem finos demais. Eu vou manter meus cílios prim.

Blazer: BND@Market Place "Mesh Boyfriend Blazer" 10L
Pants/Calça: +WEAR ME+@Market Place "High Waist Jeans" FREE
Eyelashes/Cílios: Maitreya "Mesh Eyelashes" Group Gift FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário