sábado, 30 de junho de 2012

Hot as Hell ~

Hello!
I went to AlterEgo today to look for the Hot as Hell Hunt's prize, it was really easy to find, yay! You will be looking for a red trident, you can get the hints and stores HERE. I don't usually wear piercings, because they don't look good on my face ):, but I'm in love with Ivy's piercing "El Torro", you will find this item at XYROOM tomorrow!

Oii!
Eu fui até a AlterEgo hoje para procurar o prêmio da caçada Hot as Hell, foi realmente fácil de encontrar, yay! Você vai estar procurando um tridente vermelho, você pode encontrar as dicas e lojas AQUI. Eu normalmente não uso piercings, porque eles são não ficam bons no meu rosto ):, mas eu estou apaixonada pelo piercing "El Torro" da Ivy, você vai encontrar esse item no XYROOM amanhã!

Outfit/Conjunto: .::AlterEgo::. "Hot as Hell" #10 Hot as Hell Hunt FREE
Piercing: Ivy@XYROOM "El Torro" NEW
Skin/Pele: [HUSH] "Juliette Skin" NEW
Tattoo: [Vega*Inc.] "Simple Rock"

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário