terça-feira, 12 de junho de 2012

I'll wait for you there...

Hello!
New releases from Cysleek and Julys, yay. Julys made new leo print pants, you can find different colours and Cysleek made new blazes, you can choose between the tones dune (the one I'm wearing) or chocolate. Both mesh, I'm wearing the sizes XS (pants) and M (blazer), because you know how difficult is to wear mesh clothes together... I guess the blazer looks big, my perfect size would be S, but I really wanted to wear both items together. Thank you, designers. <3

Oie!
Lançamentos da Cysleek e Julys, yay. Julys fez novas calças com estampa de onça, você pode encontrar diferentes cores e a Cysleek fez novos blazes, você pode escolher entre os tons dune (que eu estou vestindo) e chocolate. Ambos mesh, eu estou usando os tamanhos XS (calça) e M (blazer), porque vocês sabem como é difícil vestir duas peças mesh juntas... Eu acho que o blazer ficou grande, meu tamanho perfeito seria S, mas eu realmente queria usar as peças juntas. Obrigada, designers. <3

Blazer: ~Cysleek~ "Mesh Blazer" NEW
Pants/Calça: *.JULYs.* "Mesh Leo Pants" NEW
Headband/Fita na Cabeça: [monso] "My Bunny Band" Group Gift FREE
Shoes/Sapatos: N-Core "Wild" Group Gift FREE
Skin/Pele: -Glam Affair-  "Mia - Disco C" Collabor 88 188L NEW
Tattoo/Tatuagem: [Vega*Inc] "Akira - Full Body" 

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário