segunda-feira, 25 de junho de 2012

Juliette ~

Hello!
"Juliette" and "Hanna" are the new releases from [Hush]! First I'm going to show you "Juliette", I'm wearing the cream tone and I'm going to show you different make ups as well, the natural version is really pretty, my favorite, btw. My dress and my shoes are freebies, and my hair is from =DeLa*=. I went to CREACTIVEVENT Room to take my pictures.


Oii!
"Juliette" e "Hanna" são as novas skins da [Hush]! Primeiramente, eu vou mostrar a vocês a "Juliette", eu estou vestindo o tom cream e também mostrarei diferentes maquiagens dessa skin, a versão natural é realmente bonita, minha preferida, aliás. Meu vestido e meus sapatos são freebies e meu cabelo é da =DeLa*=. Eu fui até o CREACTIVEVENT Room para tirar minhas fotos.

Dress/Vestido: Urbanista "Cyn Dress" Subscribe Gift FREE
Shoes/Sapatos: Blossom "Summer Freebie -Indigo Electrified" Gift FREE
Hair/Cabelo: =DeLa*= "Cerise" (Orange Browns) NEW

Skin/Pele: [HUSH] "Juliette Skin" NEW (thanks, Hush! <3)
Hair/Cabelo: Exile "London Rain"

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário