quinta-feira, 28 de junho de 2012

Lookbook: Freebie Challenge!

Hello!
I love the site lookbook.nu, people from all over the world send the pictures of their daily looks. I guess most of people who post their looks @lookbook.nu work with photography or fashion. Inspired by Ebba Zingmark, a lookbook star, lol, I decided to create a challenge Lookbook: Freebie Challenge. I picked her last look (HERE), and I tried to recreate only with freebie clothes. To be honest, I think it looks really bad, I didn't reach my expectations, but I decided to post it anyway. lol

Oii!
Eu amo o site lookbook.nu, pessoas de todo o mundo enviam fotos com os seus looks diários. Eu acho que a maioria das pessoas que postam seus looks no lookboo.nu trabalham com fotografia e moda. Inspirada por Ebba Zingmark, uma estrela do lookbook, haha, eu decidi criar um desafio, Lookbook: Freebie Challenge. Eu escolhi o último look que ela postou (AQUI), e tentei recriar esse look usando apenas roupas grátis. Honestamente, eu acho que ficou muito ruim, eu não alcancei minhas expectativas, mas decidi postar de qualquer modo. lol

Dress/Vestido: :) BCC "Valentine's Dress" Group Gift FREE
Boots/Botas: S@bbia "Short Boots" Old Lucky Board 
Headband/Flores na cabeça: :) BCC@Midnight Summer Dream "Fairy Wendy" 3L

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário