sexta-feira, 29 de junho de 2012

Opium ~

Hello!
I'm glad to tell you guys the store Opium will be the new sponsor of this blog! So every month I'll show you the new releases of this cool store. :) Today I'm wearing the "Buttoned Dress" and the "Leather Boots", both mesh! Omg, I'm love with these boots, they look AWESOME. You can find different colours at Opium!

Oii!
Eu estou feliz em contar a vocês que a loja Opium será um novo sponsor desse blog! Então, todo mês eu vou mostrar a vocês as novidades dessa loja tão cool. :) Hoje eu estou vestindo o "Buttoned Dress" e as "Leather Boots", ambos em mesh! Omg, eu estou apaixonada por essas botas, elas são INCRÍVEIS. Você pode encontrar cores diferentes na Opium!

Dress/Vestido: Opium "Buttoned Dress" NEW
Boots/Botas: Opium "Leather Boots" NEW
Lipgloss: *tSg* "Laquer Lips" Subscribe Gift (history: Jun. 13) FREE
Hair/Cabelo: Exile "London Rain" 
Nails/Unhas: [Mad Echo]@Market Place "Bloody Hell" 10L
Boa&Stockings: *Mon Cheri* Old Gift/Presente Antigo
Earrings/Brincos: FINESMITH Old Gift/Presente Antigo

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário