sábado, 2 de junho de 2012

Pinky Grace ~

Hello!
The Mesh Around Hunt just started, wow... so many AMAZING, AWESOME, GREAT gifts, I'm going crazy! I want all of the prizes! So I decided to create this pink look, I do like pink, I think I look really cute. The skirt isn't mesh, but still very cute. :) Omg, I'm so in love with "Moran" from Mother Goose's, this skin is the cutest I have on my inventory! :p The place is the new garden at Candy Nails Mall sim, amazing place to take pictures. :)

Oii!
The Mesh Around Hunt acabou de começar, wow... tantos MARAVILHOSOS, INCRÍVEIS, ÓTIMOS presentes, eu estou enlouquecendo! Eu quero todos os prêmios! Então, eu decidi criar esse look rosa, eu gosto de rosa e acho que ficou realmente fofo. A saia não é mesh, mas ainda assim, muito linda. :) Omg, eu estou apaixonada pela "Moran" da Mother Goose's, essa skin é a mais fofa que eu tenho no meu inventário! :p O lugar onde tirei as fotos foi no novo jardim que fica na Candy Nails Mall sim, ótimo lugar para tirar fotos. :)

MESH AROUND BLOG


Skirt/Saia: *LpD* "Ballerina Dress" Group Gift 1L
Top: *Ingenue* "Lottie Bustier" Mesh Around Hunt FREE
Hair/Cabelo: .ploom. "Daisy – Indecisive" Mesh Around Hunt FREE
Boots/Botas: [GoS] "Desire Ankle Boots" Mesh Around Hunt FREE
Eyes/Olhos: .ID. "Thank you Gift" FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário