terça-feira, 19 de junho de 2012

Tea Time with Minnie Mouse ~

Hello!
Today I went to AlterEgo to look for TOSL hunt gift and take pictures, wow, I spent a long time looking for this gift, the hint didn't help much, btw it was pretty confusing, but I finally found the gift and could take the pictures.

Oii!
Hoje eu fui até a AlterEgo para procurar o presente da caçada TOSL e tirar fotos, e nossa, eu demorei um tempão procurando esse presente, a dica não me ajudou muito, aliás, só atrapalhou, mas eu finalmente encontrei o presente e pude tirar as fotos.

Outfit/Conjunto: ::AlterEgo:: "Party Girl" TOSL Hunt FREE
Nails/Unhas: {FORMANAILS} "Lala Pink&Black" Group Gift (notices, perhaps still there) FREE
Tattoo: [Vega*Inc] "Miserable Street"

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário