domingo, 17 de junho de 2012

{u.f.o} + *.::deeR::.*

Hello!
All I can say is that I love the print of this top made by {u.f.o} that you can find at MidNight's Dream 2012, my only problem was the alpha layer, perhaps my viewer problem... well, I'm wearing a alpha made by [Eskimo Fashion].

Oii!
Tudo o que posso dizer é que eu amei a estampa desse top feito pela {u.f.o} que você pode encontrar no MidNight's Dream 2012, meu único problema foi o alpha layer, talvez um problema no meu viewer... bom, eu estou usando uma alpha feita pela [Eskimo Fashion].

Top: {u.f.o.} "Indian Summer Vest" MidNight's Dream 2012 10L
Pants/Calça: *.::deeR::.* "Mesh Baggy Pants" Group Gift FREE
Shoes/Sapatos: *.::deeR::.* "Mesh High Heels" Group Gift FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário