segunda-feira, 4 de junho de 2012

Vest: Must-Have Item!

Hello!
Tonight I tried to create a modern look, so I asked my boyfriend about my look and he said I was looking funny. lol  Well, vest is the "Must-Have" item of this week, is the new release of many popular stores in SL. I tried to find a nice and cheap option: *Tentacio*'s Rock Vest, only 70L! You can try the demo and plus you will find 3 denim washing options (not sure if this expression is write, but I'm talking about the colors of the jeans lol).

Oii!
Essa noite eu tentei criar um look moderno, então, eu perguntei pro meu namorado sobre o meu look e ele disse que eu estava parecendo engraçada. lol Bem, o colete é o "Must-Have" item da semana, é a novidade de várias lojas populares do SL. Eu tentei encontrar uma opção boa e barata: *Tentacio*'s Rock Vest, apenas 70L! Você pode tentar o demo e além de tudo vai encontrar 3 lavagens diferentes de jeans.

Vest/Colete: *Tentacio* "Rock Vest Denim 4" 70L/NEW
Tattoo/Tatuagem: [Vega*Inc] "Simple Rock Tattoo Unisex" NEW
Glasses/Óculos: {Kiro} "Castor Glasses" Group Gift FREE
Coffee/Café: MDL "Coffee Yum" Group Gift FREE
Ring/Anel: [HANDverk] "Geode Ring" The Mesh Around Hunt FREE

Skirt/Saia: Intrepid:: "High/Low Mesh Skirt" The Mesh Around Hunt FREE
Boots/Botas: Leverocci "Leopard Booties" The Mesh Around Hunt FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário