sábado, 30 de junho de 2012

Wedding on Beach ~

Hello!
The new group gift from Vita's Boudoir is a wedding dress... but not a common wedding dress, of course. Like everything you will find at the store, this wedding dress is unique and very fantastic. Made by palms, it is perfect to go to the beach and meet your palm tree sister. I went to Lavanya Beach and Bashine took this lovely picture of me and my sisters (the trees, of course!). :)

Oii!
O novo presente do grupo da Vita's Boudoir é um vestido de noiva... mas não é um vestido de noiva comum, é claro. Como tudo que você pode encontrar na loja, esse vestido de noiva é especial e muito fantástico. Feito por folhas de palmeira, é perfeito para ir até a praia encontrar suas irmãs. Eu fui até a Lavanya Beach e o Bashine tirou essa amável foto minha e das minhas irmãs (as árvores, claro!). :)

Outfit/Roupa: Vita's Boudoir "Wedding on Beach" Group Gift FREE
Hair/Cabelo: =DeLa*= "Mango" NEW

Xoxo,
Grace O'Malley Varriale

Nenhum comentário:

Postar um comentário