sexta-feira, 6 de julho de 2012

And I won't break your heart-shaped glasses... ~

Hello!
I must confess, perhaps the dress looks good in this pictures I took, but I needed to resize a lot the sleeves and the collar riseze script didn't work, so yeah, it looks lame, I know, right? lol About the shoes... why I can't find the right color? Why does it looks green/white/blue? Omg... And the skin is the new Akeruka's group gift! lol

Oii!
Eu devo confessar, talvez o vestido parece legal nessas fotos que eu tirei, mas eu precisei ajustar o tamanho das mangas e o script de ajuste de tamanho da gola não queria funcionar, então, sim, está feio, eu sei, tá? lol Sobre os sapatos... por que eu não consigo encontrar a cor certa? Por que a pele parece ser verde/branca/azul? Omg... e a skin é o novo presente do grupo da Akeruka! haha :)

Dress/Vestido: ][PULL][ "Special Edition Gift" Group Gift FREE
Shoes/Sapatos: *MJS* "Flirty Nude" Group Gift FREE
Skin/Pele: Akeruka "Twiggy" Group Gift (250L Fee to JoinFREE
Glasses/Óculos: [SteinWerk]@Market Place "Heart Glasses" FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário