quinta-feira, 26 de julho de 2012

I Want To Move To Talamasca!

Hello, sweets! lol :p
Today I went to a beaauuutiful sim to take pictures, the place is called The Home Of Dirk Talamasca. Congrats Dirk, you're very lucky and an amazing decorator, please, can I move to your house?! ): LOL So guys, don't miss the opportunity to take a look at this adorable sim, it won't be open for long!
I don't have many animals ears or horns on my inventory, but when I found these cow horns and ears I fell in love with them, they look tooo cute! I hope you guys don't think I'm a weirdo at all. :p

Oii, docinhos! Haha :p
Hoje eu fui até uma sim liiiinda para tirar fotos, o lugar é chamado de The Home Of Dirk Talamasca (Casa do Dirk Talamasca). Parabéns Dirk, você é muito sortudo e um decorador incrível, por favor, posso mudar pra sua casa?! ): HAHA Então, pessoas, não percam a oportunidade de dar uma olhada nessa sim tão adorável, não vai ficar aberta por muito tempo!
Eu não tenho muitas orelhas ou chifres de animais no meu inventário, mas quando eu encontrei essas orelhas e chifres de vaca eu me apaixonei por eles, tão fofooos! Eu espero que vocês não achem que eu sou esquisita. :p

Location/Local: Talamasca

Glasses/Óculos: *Air Predictor* "Fiore_Black_M" Lucky Board FREE
Bag/Bolsa: ::SWEEET LEONARD:: "Foral-Britain Bag (Mesh)" #31 TRP FREE
Tattoo/Tatuagem: (flaunt) "Egyptian Dreams Sleeves" Makeup & Tattoo Hunt FREE
Shoes/Sapatos: ::GB::@Dance Bar Ocean "Mesh Deck Shoes" Bar Group Gift FREE
Nails/Unhas: **pulcino** "Plein Soleil - Coral Pink" Group Lucky Board FREE
Shorts&Shirt/Short&Blusa: Opium "Top&Shorts Mesh" NEW
Hair/Cabelo: lamb@Hair Fair "Wild at Heart" NEW
Horns&Ears/Chifres&Orelhas: :mused: "Cow Horns/Cow Ears"

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário