sábado, 28 de julho de 2012

JUMP!

Hello!
I went to a store called Madeleine today. The store is very cute and is giving nice gifts too. I took my pictures outside the store, a funny fact is that the place is called "Place Not to Be", love it. lol
My skin is a hunt gift you can find at BCC, the quality is good and it comes with this cross tattoo on the face and this dark shade lipgloss, perfect for gothic looks.
This shirt I'm wearing is from [VEGA*INC], limited copies will be sold for 80L at Market Place only!

Oii!
Hoje eu fui a uma loja chamada Madeleine. A loja é bem fofa e oferece presentes bons também. Eu tirei minhas fotos na área fora da loja, um fato engraçado é que o local é chamado de "Place Not to Be", adorei isso. lol
Minha skin é um presente de caçada que você pode encontrar na BCC, a qualidade é boa e vem com essa tatuagem de cruz no rosto e esse lipgloss escuro, perfeita para looks góticos.
Essa blusa que estou vestindo é da [VEGA*INC], cópias limitadas serão vendidas por 80L apenas no Market Place!

Skin/Pele: :) BCC "Latte - Monaco" #5 TRP FREE
Hair/Cabelo: !lamb@Hair Fair 2012 "Color Testers" Gift FREE
Shirt/Blusa: [VEGA*INC.]@Market Place "Mesh Eat This! 80L
Skirt/Saia: **Ambrosia** "Mischievous Girl" #3 TRP FREE
Tights/Meia-calça: Madeleine "xbordeaux - Hungry Hearts Stockings" Upstairs Gift FREE
Pose: Madeleine "-no wow- Wild Things" Gift FREE
Top Hat/Cartola: *~*Illusions*~* "Black Brocade Top Hat" Old Hunt Gift
Boots/Botas: [Gos] "Mesh Wellingtons" Fair Old Gift

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário