terça-feira, 10 de julho de 2012

+++ Kahoko ~

Hello!
Well, I'm still updating my alt's style and inventory. :p She looks so short and cute, very different of Grace, I know, but I enjoy different styles and I like to blog about different styles as well!

Oii!
Bem, eu ainda estou atualizando o estilo e o inventário da minha alt. :p Ela é baixinha e tão fofa, bem diferente da Grace, eu sei, mas eu gosto de diferentes estilos e também gosto de bloggar diferentes estilos!

Skin/Pele: ::Mother Goose's:: "Lene I Teeth" Lucky Board FREE
Hair/Cabelo: lamb! "Heart" Subscribe Gift FREE
Make Up/Maquiagem: [White~Widow] "Face Tattoo" Gift FREE
Piercings: SuPerBia "Set Gifty" Group Gift FREE
Shirt/Blusa: EMPORIUM "Gift O7.2O12" Group Gift FREE
Pants/Calças: The Secret Garden "Primadonna - Highwaisted Pants" Group Gift FREE
Flats/Sapatilhas: ALB (LAMU GROUP) "Lalitha Flats" Group Notices FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário