segunda-feira, 23 de julho de 2012

Losing Focus ~

Hello!
Sometimes I ask myself if I should quit SL... I've been spending too much time online and I feel it isn't the best for me. Right now it is what I want to do, but I feel like I must grow up and finally make the right choices... but then I ask myself if I'll be happier trying to do what is told to be better for me. lol Yes, I like to philosophize and I think it is a good topic to think about when you play a simulator of life... the Second Life.

Oii!
Algumas vezes eu me pergunto se deveria parar de jogar SL... Eu tenho passado muito tempo online e sinto que não é o melhor para mim. Agora mesmo é o que eu quero fazer, mas eu sinto que eu preciso crescer e, finalmente, fazer as escolhas corretas... mas depois eu me pergunto se vou ser mais feliz tentando fazer o que dizem que é melhor para mim. lol Sim, eu gosto de filosofar e acredito que é um assunto bom para se pensar quando você joga um jogo que simula a vida... o Second Life.


Corset: Femdom La Fortezza "QC 1" Corset Quest Hunt FREE
Fur/Pelos: HOUSE OF FOX "AnjaFurSholders" Gift FREE
Outfit/Roupa: [PP] "Sexy Latex Outfit" Store Closed :/

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário