segunda-feira, 23 de julho de 2012

Modern Helen Of Troy ~

Hello!
LaGyo's Brighton Beach Headband reminds me a lot of old Greece outfits, so I decided to find a Greek sim to take my pictures today. I tried couple places, but I didn't find nice spots to take pictures until I found SL's Greece. :p Decided to take some shots in middle of the Muses statues! I really like this skin, I think I'll wear this forever, lol! Thanks to LEO, she's a reader, we met at "tSg" and she gave me her opinion about couple skins I tried. ^^

Oii!
A Brighton Beach Headband da LaGyo me lembra muito as roupas gregas antigas, então, eu decidi achar uma sim grega para tirar as fotos de hoje. Eu tentei alguns lugares, mas não consegui achar um bom lugar para tirar fotos até que eu fui a Grécia do SL. :p Decidi tirar algumas fotos entre as estátuas das Musas! Eu realmente gosto dessa skin, acho que vou usá-la para sempre, haha! Obrigada a LEO, ela é uma leitora, e nós nos conhecemos na "tSg" e ela me deu sua opinião sobre algumas skins que eu testei. ^^

Headband/Tiara: LaGyo@Collabor88 "Brighton Beach Headband - Gold" 88L
Dress/Vestido: coldLogic "London.Ploom" Subscribe Gift FREE
Shoes/Sapatos: N-CORE "Wild" Group Gift FREE
Ouchi Knee/Joelho Machucado: .Pekka. "Ouchie Knee" Gift 1L
Hair/Cabelo: Truth Hair "Dee"

LOCATION/LOCAL: Greece

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário