segunda-feira, 2 de julho de 2012

My Marriage ~

Hello!
Yesterday I got married! Now I'm Mrs. Varriale, haha, so I decided to show you some pictures of my wedding day and the credits of my ~fancy~ dress. It was a simple and reserved ceremony, but very happy! I also want to annunciate that my husband and I are creating a store. At first we will sell only shapes, I hope you will like it! Soon I'll make a post about the store! :)


Oii!
Ontem eu me casei! Agora eu sou Senhora Varriale, haha, então, eu decidi mostrar a vocês algumas fotos do meu casamento e os créditos do meu ~maravilhoso~ vestido. Foi uma cerimônia simples e reservada, mas muito feliz! Eu também gostaria de anunciar que meu marido e eu estamos criando uma loja. Primeiro, vamos vender apenas shapes, espero que vocês gostem! Logo eu farei uma postagem sobre a loja!


I want to say thanks to 九条蒼衣 (Mr. McMasters). He's the owner of the church and the sim. He was really lovely, he decorated the church with beautiful couple poses, fireworks and even a wedding cake! Tsym.  


Eu quero agradecer a 九条蒼衣 (Mr. McMasters). Ele é dono da igreha e da sim. Ele foi muito amável, ele decorou a igreja com poses de casais lindas, fogos de artifício e até mesmo um bolo de casam


Credits/Créditos:

Dress/Vestido: Vita's Boudoir "Bridal Gown"
Hair/Cabelo: /Wasabi Pills/@Fairy Tales "Princess"
Skin/Pele: -Glam Affair- "Leah - Natural" 
Shape/Corpo: Grace O'Malley's Creation (Avaiable Soon)

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário