terça-feira, 17 de julho de 2012

Pink it is my new obsession ~

Hello!
Since the very first moment I saw this hair I fell in love with him! LOL But I wasn't very sure if I should buy it, because I thought I looked too much like a Barbie Doll, but lets say now I decided to embrace my Barbie Doll side and now I'm all pink. :p

Oii!
Desde o primeiro momento que eu vi esse cabelo eu me apaixonei por ele! LOL Mas eu não tinha certeza se deveria comprá-lo, porque eu achei que eu ficava muito parecida com uma boneca Barbie, mas vamos dizer que eu decidi abraçar meu lado Barbie e agora eu sou toda rosa. :p

Pink as the bing on your cherry
Pink 'cause you are so very
Pink it's the color of passion
'Cause today it just goes with the fashion!

Dress/Vestido: Blueberry "Akee Mesh Dress" Group Gift FREE
Hair/Cabelo: LaViere@Hair Fair 2012 "Freya - Colors Pack" NEW
Necklace/Colar: Shoji Kumaki Photo Gallery "Kuu Ipo! Gift" Box On the Ground FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário