sexta-feira, 20 de julho de 2012

Salome & Eliza ~

Hello!
Yesterday I went to Hair Fair and I was super happy because I was going to buy Lelutka's hair "Versage", but instead of the hair I was dying for I bought "Salome", I was like "D*MN, CAN'T BELIEVE I'M SO DUMB", lol! But after couple hours hating myself now I do like Salome, but I still want Versage! lol Btw, I'm IN LOVE with this Izzie's skin, Eliza is gorgeous, the quality is awesome and it costs only 10L (hunt gift, of course). :p

Oii!
Ontem eu fui até a Hair Fair e eu estava super feliz porque eu ia comprar o cabelo "Versage" da Lelutka, mas ao invés de comprar o cabelo que eu estava morrendo para ter, eu comprei "Salome", eu fiquei tipo "DROGA, NÃO ACREDITO QUE EU SOU TÃO BURRA", haha! Mas depois de algumas horas me odiando, agora eu gosto do Salome, mas eu ainda quero o Versage! haha Aliás, eu estou APAIXONADA por essa skin da Izzie, Eliza é maravilhosa, a qualidade é incrível e custa apenas 10L (presente de caçada, claro). :p

Shape: L'ART DU CORPS@Market Place "Therese" NEW
Skin/Pele: Izzie's "Eliza" Seraphim Turns One Hunt 10L
Hair/Cabelo: Leluka@Hair Fair "Salome - Dark Reds" NEW
Earring/Brinco: Pr!tty@Hair Fair "Feathers Earring" FREE
Blouse/Blusa: Le Muguet "Lace Top" Gift FREE
Skirt/Saia: U.one "BoHo Long Skirt" 1L
Shoes/Sapatos: Balkanik 2.0 City "Fatpack Urban Espadrillias" Group Gift FREE
Bag/Bolsa: ::C'est la vie:: "Strawberry Bag" Group Fruit Hunt 1L

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário