segunda-feira, 30 de julho de 2012

Stripes ~

Hello!
I'm happy to tell that I was accepted by Vintage Fair staff to be one of the bloggers of this awesome event! Soon I'll show you the new clothes and accessories you will find at Vintage Fair. Btw, seems like August is the month of fairs, right? Vanity Fair, Pink Ribbon Fair, Vintage Fair and probably more fairs that I didn't hear about yet. lol
But now I'm here to show you the new releases you will find at .evolve.! You can find the skirt and the dress in different colours and sizes.

Oii!
Eu estou feliz em contar que fui aceita pelos pessoal da Vintage Fair e serei umas das bloggers desse evento incrível! Logo eu mostrarei as roupas e acessórios que você vai encontrar na Vintage Fair. Aliás, parece que agosto é o mês das feiras, né? Vanity Fair, Pink Ribbon Fair, Vintage Fair e provavelmente mais feiras que eu não ouvi falar ainda. Haha
Mas agora eu estou aqui para mostrar a vocês as novidades que você pode encontrar na .evolve.! Você pode encontrar a saia e o vestido em diferentes cores e tamanhos.

Look 1
Skirt/Saia: .evolve. "Pink Love Skirt" NEW
Shirt/Blusa: Faster Pussycat@Vintage Fair "Chill Skullie Mesh T" COMING SOON
Spoon/Colher: :) BCC "Strawberry Jam" #5 TRP FREE
Hair/Cabelo: *DeLa* "Mango"
Earrings&Bracelet/Brincos&Pulseira: [DDL] "Azhfey" Group Gift FREE

Look 2
Dress/Vestido: .evolve. "Jali Dress" NEW
Basket/Cesta: :) BCC "Strawberry Jam" #5 TRP FREE
Hair/Cabelo: Exile "London Rain"
Necklace&Earrings/Colar&Brincos: FINESMITH "Cougar - May Gift" Subscribe Gift FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário