quarta-feira, 25 de julho de 2012

True Blue ~

Hello!
First I want to thank all the readers of this blog, yesterday Freebie but Fashion had almost 1000 views, actually 994 lol! So thank you very much. ^^
Now let's talk about fashion... I'm wearing nails and a bracelet from Candy Nail, but the group gift is behind a wall... yes, behind a water wall in the middle of the store, so you will need to use your best skills to find it, it's more difficult than hunt prizes lol, not sure why the store staff did it.
 The romper I'm wearing is adorable! (Thanks, Fertility!) Love this new release from *BeReckless*, you can find six different colours of it, all of them lovely!  I chose blue to match my new hair. *-*

Oii!
Primeiramente eu gostaria de agradecer todos os leitores deste blog, ontem o Freebie but Fashion teve quase 1000 visualizações, na verdade, 994 lol! Então, muito obrigada mesmo. ^^
Agora vamos falar sobre moda... Eu estou usando unhas e uma pulseira da Candy Nail, mas o presente de grupo está por trás da parede... sim, por trás de uma parede de água no meio da loja, então, você terá que utilizar suas melhores habilidades para encontrá-lo, é mais difícil do que caçar prêmios de caçada lol, não tenho certeza o motivo disso.
O macacão que eu estou vestindo é adorável! (Obrigada, Fertility!) Amei esse lançamento da *BeReckless*, você pode encontrar seis cores diferentes deste romper, todos eles amáveis! Eu escolhi azul para combinar com o meu novo cabelo. *-*

Romper/Macacão: *BeReckless* "Mesh Romper" NEW
Nails&Bracelet/Unhas&Pulseira: *Candy Nail* "Summer Bag Rainbow" Group Gift FREE
Headband/Tiara: LaGyo@Collabor88 "Catalina Headbend - Gold" 88L
Hair/Cabelo: !lamb@Hair Fair "Wild at Heart" NEW
Feet/Pés: Slink "Womens Natural Barefeet"

Location/Local: :) BCC Mainstore

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário