terça-feira, 7 de agosto de 2012

Back To The 80's!

Hello!
I really love the 80's, the fashion was so crazy and colorful! My favorite singers are from this super happy decade, Michael Jackson, David Bowie, Madonna and Cyndi Lauper, although I was born after the 80's, lol! Izzie's items created for Vintage Fair 2012 are inspired by 80's, so I used her creations to make this fab look. Hope you like it, because I LOVE it! *---*

Oii!
Eu realmente amo a década de 80, a moda era tão louca e colorida! Meus cantores favoritos são dessa época super animada, Michael Jackson, David Bowie, Madonna and Cyndi Lauper, apesar de eu ter nascido depois dos anos 80, haha! Os itens criados para a Vintage Fair 2012 da Izzie's são inspirados pela década de 80, então, eu usei as criações dela para criar este look fabuloso. Espero que vocês gostem, porque eu AMEI! *---*

Blouse/Blusa: =songhwa= "Net Kit Sweater" Gift (Closed?!) 1L 
Bangles/Pulseiras: Izzie's@Vintage Fair "80's Rainbow Bangles" Gift FREE
Pants/Calça: Izzie's@Vintage Fair "Metallic Leggings" NEW
Sunglasses/Óculos: Izzie's@Vintage Fair "80's Sunglasses" NEW
Hair&Bow/Cabelo&Laço: -LaViere- "Freya&Candy Bow" Hair Fair 2012

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário