quarta-feira, 29 de agosto de 2012

Beach ~

Hello!
A new store called [Foppish] is giving amazing opening gifts. I went there and I was delighted by their adorable creations! I also went to one of my favorite places in SL, the Cannibal Beach to take my picture of the day! Although most of SL users are getting read for the autumn in RL, I'm getting read for the spring and I miss the beach so bad, aw. <3
Hope you like my look. :)

Oii!
Uma nova loja chamada [Foppish] disponibilizou presentes de inauguração incríveis. Eu fui até lá e fiquei encantada pelas criações adoráveis deles! Eu também fui a um dos meus lugares preferidos no SL, a Cannibal Beach para tirar minha foto do dia! Apesar de a maioria dos usuários do SL estarem se preparando para o outono em RL, eu estou me preparando para a primavera e eu sinto muitas saudades da praia, aw. <3
Espero que gostem do meu look. :)

Location/Local: Cannibal Island

Shirt/Camisa: [Foppish] "Tie-Hem Shirt - Watermelon" Group Gift FREE
Shorts: Envious@Violet Mafia HQ "Sparks Fly" VM Group Gift FREE
Hair/Cabelo: Vanity Hair "Minuet" 
Glasses/Óculos: Izzie's "80's Sunglasses" (Vintage Fair 2012)
Feet/Pés: Slink "Womens Natural Barefeet"

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário