quinta-feira, 23 de agosto de 2012

Candy Zebra ~

Hello!
I went to U.one today and I found this cuuute dress for only 1L, you can also find this same model in different patterns. I'm wearing CaTwA's Bella hair, there's a promo going on at CaTwA. You must join the group, wear the tag, buy a hair (must be from the new section!) and then you can choose any other hair from any section, click on the vendor and choose "credits".
Hope you like my look. <3

Oii!
Eu fui até a U.one hoje e encontrei esse vestido fooofo por apenas 1L, você também pode encontrar esse mesmo modelo de vestido com estampas diferentes. Eu estou usando o cabelo Bella da CaTwA, tem uma promoção acontecendo na CaTwA. Você deve entrar para o grupo, usar a tag, comprar um cabelo (mas precisa ser da seção de novos cabelos!) e então, você pode escolher qualquer cabelo de qualquer seção, clicar no vendor e escolher "credits/créditos".
Espero que vocês gostem do meu look. <3

Dress/Vestido: U.one "Candy Zebra Dress" 1L
Earrings/Brincos: AD@Market Place "Gift From AD" FREE
Necklace/Colar: Milady's@Market Place "Gold Necklace" FREE
Hair/Cabelo: CaTwA "Bella" SPECIAL PROMO

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário