quarta-feira, 22 de agosto de 2012

Cello ~

Hello!
I went to a beautiful place to take pictures today and I found the cello there, so I decided to play a little bit for you guys! :p
I'm wearing Vanity Hair new release: Minuet! I'm in love with this hair, you can click HERE to see a better picture of this gorgeous hair. Thank you Tabata! <3

Oii!
Hoje eu fui até um lugar lindo para tirar minhas fotos e eu encontrei esse violoncelo lá, então, decidi tocar um pouco para vocês, pessoas! :p
Eu estou usando o lançamento da Vanity Hair: Minuet! Eu estou apaixonada por esse cabelo, você pode clicar AQUI para versão uma foto melhor desse cabelo maravilhoso. Obrigada, Tabata! <3

Outfit/Conjunto: +RUI+ "Maid Dress" Group Gift FREE
Shoes/Sapatos: +RUI+ "Mori Girl Aisare Wedge" Lucky Board FREE
Bird/Pássaro: [SP] "Myna Bird" Lucky Board FREE
Hair/Cabelo: Vanity Hair "Minuet - Strawberry" NEW

Location/Local: Fairy Tale

Curious about the cello? Listen!
Curioso sobre o violoncello? Escute!

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário